RSS

Butik Pakaian Muslimah Online

SweetMuslimah.com

Monday, April 25, 2011

Kes Liwat II - Keputusan Hakim Pasti Menyebelahi Si Saiful Bukhari terkutuk dan terlaknat!

Mengapa saya katakan ianya konspirasi politik?

Siapa Anwar? Beliau laa insan yang UMNO paling takuti dan segani, tak payah nak ambil contoh banyak-banyak, satu contoh jer, DSAI mengajak NAJIB berdebat secara baik untuk menerangkan mengenai agenda dan hala tuju negara kita, tapi Najib sangat tidak berani, sebabnya sekali ANWAR masuk TV Kerajaan dan menerangkan agendanya kepada Rakyat Malaysia, Seluruh Rakyat Malaysia termasuk mereka yang ada di kedai-kedai kopi duduk dengan kusyuk mendengar Pemimpin berwibawa mereka sedang menyampaikan mesej.

Baik menyentuh soal sejarah ANWAR, Beliau adalah seorang aktivis yang Berani dan lantang bersuara untuk mengkritik segala kerosakan yang ada didalam kerajaan, Tun Mahathir sgt bijak pada masa itu kerana membawa masuk Anwar kedalam UMNO. Bagi saya tujuan mereka membawa masuk Anwar adalah untuk menghapuskan pengkritik-pengkritik yang berani dan menguatkan parti UMNO.

PAS amat sedih dengan kemasukan Anwar kedalam UMNO. Kerana mungkin mereka berfikir 'adakah Anwar mampu mengubah UMNO dari dalam menjadi parti yang BERSIH' Memang betul kerisauan mereka terbukti, Apabila ANWAR disegani dan disukai oleh Rakyat, dari sini titik mulanya timbul KONSPIRASI JAHAT DAN JIJIK untuk mengaibkan dan menjatuhkan beliau.

Kenapa dipilih unsur-unsur sex untuk menjatuhkan ANWAR? Sebabnya beliau mempunya nilai diri yang baik, dengan cara mengunakan perkara yang jijik ini mungkin Rakyat akan percaya dan menolak beliau. yang pasti mengapa beberapa negeri telah tumbang kepada Pembangkang? Sebabnya RAKYAT YAKIN INGIN MENGUBAH KERAJAAN BARU!-

Ini hanyalah pendapat dan pandangan saya. saya tidak memaksa anda untuk mepercayainya.

0 comments:

Post a Comment